Pirkti prekes
www.dziuljetavebre.lt internetinėje parduotuvėlėje yra visai paprasta!
Jei tikrai apsisprendėte įsigyti mūsų prekę, Jums reikės
žengti kelis nesunkius žingsnelius:
1. Išsirinkti jums patinkančią prekę.
2. Pasirinkti dydį bei norimą kiekį.
3. Patvirtinti savo užsakymą.
4. Pasirinkti apmokėjimo būdą:
-
Pavedimu (gavę Jūsų užsakymą, nedelsiant išsiųsime Jums sąskaitą faktūrą. Gavę apmokėjimą, per 1-2 d.d. Jums išsiųsime užsakytas prekes, pristatymas per DPD kurjerį bekontaktis pristatymas KARANTINO laikotarpiu, kainuoja €6);
-
Grynais* Lietuvoje (atsiskaityti už prekes galite DPD kurjeriui prekės pristatymo metu. Paslauga papildomai kainuoja 6EUR, nepriklausomai nuo prekių krepšelio vertės);
-
Paypal (atsiskaitymai yra vykdomi per tarptautinę PayPal sistemą, į kurią būsite nukreiptas tiesiogiai).
5. Atlikti apmokėjimą.
6. Gauti savo prekę (-es) :)
* Atsiskaitymas grynaisiais sumokant DPD kurjeriui galimas tik užsakymams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Kaip pirkti: Mūsų internetinėje svetainėje radę Jums patinkančią prekę, pasirinkite reikiamą dydį ir norimą pirkti kiekį bei spauskite
„Įdėti į krepšelį". Prieš pirkdami bet kokią prekę, atkreipkite dėmesį į šalia pateiktą aprašymą – medžiagą, iš kurios gaminys pagamintas, priežiūros reikalavimus, taip pat išmatavimus.
Jei reikia daugiau informacijos, būtinai rašykite
apranga313@gmail.com arba skambinkite mums tel.
860703012 Jei jau išsirinkote viską, ką norėjote, keliaujate į
"Prekių krepšelį". Jei nusprendėte, kad kažkurios prekės pirkti nenorite, galite ją pašalinti, paspaudę „Trinti".
Jei viskas gerai, spaudžiate
"Pirkti", žinoma prieš tai įvedę visą reikalingą informaciją apie save (kurią mes saugosime didžiausioje paslaptyje).
Registruojantis Jums reiks nurodyti savo vardą, pavardę, adresą, miestą, pašto kodą (jį galite sužinoti adresu
http://www.post.lt/lt/?id=316 ), telefoną, el.pašto adresą, slaptažodį.
Rekomenduojame Jums prekes siųstis darbovietės adresu, taip supaprastėja prekių pristatymas ir ši paslauga atliekama greičiau.
Paspaudę
„Pirkti", keliaujate į "Apmokėjimo būdo" puslapį. Čia išsirinksite, kaip norėsite apmokėti už prekes: pavedimu, per PayPal ar grynais atsiskaitysite su kurjeriu. Kauno mieste pristatymas NEMOKAMAS, atsiskaityti galima kurjeriui.
Apmokėję per el. bankininkystės pavedimu "Pirkti" gaunate atsakymą „Sėkmingai gavome jūsų užsakymą". Tuo metu mes gauname jūsų informaciją su užsakymu. Jei mokėjote per el.bankininkystės sistemą, PayPal arba pasirinkote atsiskaitymą grynais su kurjeriu, mes tuojau pat pakuojame prekes (jei tuo metu nemiegame :) ) ir siunčiame Jums per UAB "DPD" kurjerių tarnybą arba per Omniva paštomatą priklausomai kurioje pasaulio vietoje esate įsikūrę. Jei pasirinkote apmokėjimo būdą pavedimu, gavę Jūsų užsakymą, išsiunčiame Jums el. paštu sąskaitą faktūrą, o prekes išsiunčiame, kai gauname jūsų apmokėjimą.
Pristatymas: Prekes pristatome į bet kurią pasaulio vietą! :)
Prekes pristatome bendradarbiaudami su patikima siuntų pervežimo tarnyba UAB "DPD" ir Lietuvos paštu.
Prekių siuntimo išlaidos automatiškai įrašomos į sąskaitą
Pristatymas
Lietuvoje:
Pristatymas Lietuvoje kainuoja € 6, apmokėjimas galimas DPD kurjeriui.
Pristatome su DPD kurjerių tarnyba, per 2-3 d.d.(išpardavimo metu 2-5 d.d.)
Į Kuršių Neriją prisatymas gali užtrukti iki 4-5 d.d - siunčiant Lietuvos paštu
Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja € 15 (siunčiant DPD) arba įprastai, siunčiant Lietuvos paštu.
Pristatymas
ES šalyse kainuoja €10-30 Priklausomai į kokią šalį reikia siųsti.
Pristatymo terminas 3-5d.d (išpardavimo metu 3-5 d.d.)
Latvija ir Estija pristatymus vykdome per Omniva paštomatus. Reiktu Jums nurodyti artimiausia Omnivos paštomatą.
Pristatymas į
visą likusį pasaulį kainuoja €20-40 Priklausomai į kokią šalį reikia siųsti.
Pristatymo terminas priklauso nuo šalies.
Užsakymus taip pat galima atsiimti
Įvaizdžio salone 313 "ROLĖ", K.Petrausko gt. 44, Kaune Atsiimti galite apmokėtus užsakymus, bei atsiskaityti vietoje. Atsiskaitant parduotuvėje joks papildomas mokestis netaikomas.
Visus užsakymus parduotuvėje saugome 30 kalendorinių dienų.
Jei reikia pasaugoti ilgiau būtinai rašykite
apranga313@gmail.com arba skambinkite
860703012, priešingu atveju, su Jumis susisieksime patys.
Grąžinimas: Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti/pakeisti per 14 kalendorinių dienų. Tokiu atveju, prekė turi būti nenešiota ir nesugadinta. Gražiai supokuota. Siunčiant ją mums - nurodykite užsakymo numerį ir parašykite, kodėl prekę norite grąžinti arba į ką norite keisti. Grąžinamos/keičiamos prekės/prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Prekės atsisakyti galite net ir tada, jei užsakymas dar net nėra suruoštas. Tokiu atveju rašykite
apranga313@gmail.com arba skambinkite
860703012 Mes užsakymą atšauksime ir grąžinsime pinigus, jei jau spėjote apmokėti (:
Jeigu gavote nekokybišką ar kelionės metu pažeistą prekę, užfiksuokite tai savo išmanaus telefono foto aparatu ir atsiųskite mums epaštu
apranga313@gmail.com ir mes padėsime surasti Jums tinkamiausią sprendimą. Jūs nuspręsite ar prekę reiktų pataisyti, pakeisti prekę tokia pačia kokybiška preke, pakeisti kita preke ar grąžinti pinigėlius.
Grąžinimo adresas: OMNIVA paštomato adresas:
Kauno ŠILAS Baranausko paštomatas
Baranausko g. 26, Kaunas, 88831
nuorodykite tel nr 860703012
Prekes taip pat galite grąžinti Įvaizdžio salone 313 "ROLĖ",
K. Petrausko gt 44, Kaune
Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 14 dienų, nuo to momento, kai informuosite mus apie grąžinamą prekę.
Gavę Jums netikusią prekę/prekes, pinigus grąžinsime pavedimu į sąskaitą, iš kurios apmokėjote arba į Jūsų nurodytą sąskaitą, jei mokėjote grynaisiais kurjeriui.
Jeigu kyla neaiškumų dėl įsigytos prekės grąžinimo, daugiau informacijos galite rasti adresu
http://www.vartotojucentras.lt/straipsnis_ist.php?ist=25.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.
p.tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje
www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje
http://ec.europa.eu/odr/ Garantija. Mes taip pat įsipareigojame be papildomo mokesčio Jums pakeisti, pataisyti prekes, jei jos neatitinka kokybės reikalavimų t.y. prekės defektas atsirado ne dėl pirkėjo kaltės, ne dėl nusidėvėjimo ar ne dėl netinkamos priežiūros.
Jei turite daugiau klausimų bei pageidavimų, būtinai rašykite
aparanga313@gmail.com arba skambinkite
860703012.
Jeigu prekei nenustatytas kokybės garantijos terminas, vartotojas reikalavimus
dėl prekės trūkumų gali pareikšti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės įsigijimo dienos.